Servisní / reklamační formulář

Vyberte účel vyplnění formuláře

Formulář vyplňte a odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat formulář“ (pole označená hvězdičkou jsou povinná). Doporučujeme vyčkat na servisní číslo (RMA), které Vám do 24 hodin (nejpozději do 2 dnů) zašle servisní středisko na uvedený e-mail. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku, vyplněný formulář vytiskněte a společně se zásilkou odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 2246, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika. V případě, že reklamujete zboží v záruční lhůtě, klikněte .

Upozorňujeme, že u přístrojů obsahujících data, může dojít během servisního zásahu k jejich vymazání. Doporučujeme tato data zálohovat, pokud to stav dovoluje.

Aktuální ceník servisních prací naleznete zde.

Nyní doporučujeme vyčkat na servisní číslo (RMA), které Vám do 24 hodin (nejpozději do 2 dnů) zašle servisní středisko na uvedený e-mail. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku, vyplněný formulář vytiskněte a společně se zásilkou odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 2246, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika.

Odesílatel

Můžete vybírat z nalezených adres

    Jak Vám máme servisované zboží předat?

    Liší se adresa pro zpětné zaslání od adresy odesílatele?

    Adresa pro zpětné zaslání zboží

    Můžete vybírat z nalezených adres

      Informace k produktu

      Popis závady

      Přílohy - fotodokumentace závady, kopie dokladu, prokazujícího koupi zboží

      Akceptované formáty souborů jsou obrázky (.jpg, .png, .bmp), .pdf dokumenty, audio (.mp3). Maximální velikost souboru je limitována na 3MB.

      Soubory sem můžete jednoduše přetáhnout.

      Vaše přílohy

        Sem přetáhněte vaše přílohy.
        Vkládejte obrázky, PDF dokumenty nebo MP3 audio nahrávky.


        Údaje, které jste vyplnil(a) v tomto formuláři budou využity pouze pro vyřízení Vaší žádosti týkající se servisu, záruční nebo pozáruční opravy nebo reklamace.

        Informace o nakládání s osobními údaji najdete na adrese https://www.musicdata.cz/ochrana-osobnich-udaju/

        Formulář vyplňte a kliknutím na tlačítko „Odeslat formulář“ (pole označená hvězdičkou jsou povinná). Doporučujeme vyčkat na servisní číslo (RMA), které Vám do 24 hodin (nejpozději do 2 dnů) zašle servisní středisko na uvedený e-mail. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku, vyplněný formulář vytiskněte a společně se zásilkou odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 2246, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika. K reklamaci v záruční lhůtě vždy přikládejte kopii dokladu, kterým prokážete, že jste zboží zakoupil(a) u nás. Vrácené zboží nám prosím neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Zboží nelze reklamovat ani vracet na výdejnách zboží.

        Upozorňujeme, že u přístrojů obsahujících data, může dojít během servisního zásahu k jejich vymazání. Doporučujeme tato data zálohovat, pokud to stav dovoluje.

        Nyní doporučujeme vyčkat na servisní číslo (RMA), které Vám do 24 hodin (nejpozději do 2 dnů) zašle servisní středisko na uvedený e-mail. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku, vyplněný formulář vytiskněte a společně se zásilkou odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 2246, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika. K reklamaci v záruční lhůtě vždy přikládejte kopii dokladu, kterým prokážete, že jste zboží zakoupil(a) u nás. Vrácené zboží nám prosím neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Zboží nelze reklamovat ani vracet na výdejnách zboží.

        Odesílatel

        Můžete vybírat z nalezených adres

          Jak Vám máme zboží z vyřízené reklamace předat?

          Liší se adresa pro zpětné zaslání od adresy odesílatele?

          Adresa pro zpětné zaslání zboží

          Můžete vybírat z nalezených adres

            Informace k produktu

            K reklamaci v záruční lhůtě vždy přikládejte kopii dokladu, kterým prokážete, že jste zboží zakoupil(a) u nás.

            Popis závady

            Přílohy - fotodokumentace závady, kopie dokladu, prokazujícího koupi zboží

            Akceptované formáty souborů jsou obrázky (.jpg, .png, .bmp), .pdf dokumenty, audio (.mp3). Maximální velikost souboru je limitována na 3MB.

            Soubory sem můžete jednoduše přetáhnout.

            Vaše přílohy

              Sem přetáhněte vaše přílohy.
              Vkládejte obrázky, PDF nebo MP3 audio nahrávky.

              Preferovaný způsob vyřízení reklamace

              Prosíme, vyberte způsob vyřízení reklamace, který Vám nejvíce vyhovuje.

              Zasláním zboží do servisního oddělení potvrzuji, že jsem seznámen(a) s podmínkami uvedenými na adrese: https://www.musicdata.cz/sluzby/servis/


              Nezbytnými náležitostmi reklamačního protokolu jsou: označení prodejce, spotřebitel (jméno, adresa a jiné kontaktní údaje), datum uzavření kupní smlouvy nebo koupě a předmět koupě, datum uplatnění reklamace, co je obsahem reklamace (popis vady) a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající: MusicData, s.r.o., C 38292 vedená u Krajského soudu v Brně se sídlem Pražská 674/156, 642 00 Brno, IČ:26227142, DIČ: CZ26227142

              Údaje, které jste vyplnil(a) v tomto formuláři budou využity pouze pro vyřízení Vaší žádosti týkající se servisu, záruční nebo pozáruční opravy nebo reklamace.

              Informace o nakládání s osobními údaji najdete na adrese https://www.musicdata.cz/ochrana-osobnich-udaju/

              Servisní/reklamační formulář

              Nevyplnil(a) jste všechna povinná pole odesílatele.

              Servisní/reklamační formulář

              Zadaný e-mail odesílatele neodpovídá standardu. Příklad validního e-mailu: info@musicdata.cz

              Servisní/reklamační formulář

              Zadaná ulice odesílatele neobsahuje orientační číslo. (např. Na Poříčí 1)

              Servisní/reklamační formulář

              Nevyplnil(a) jste všechna povinná pole z adresy pro zpětné zaslání zboží.

              Servisní/reklamační formulář

              Zadaný e-mail z adresy pro zpětné zaslání zboží neodpovídá standardu. Příklad validního e-mailu: info@musicdata.cz

              Servisní/reklamační formulář

              Zadaná ulice z adres pro zpětné zaslání zboží neobsahuje orientační číslo. (např. Na Poříčí 1)

              Servisní/reklamační formulář

              Vyplňte název zboží případně modelové označení.

              Servisní/reklamační formulář

              Popište nám závadu, kterou Vaše zboží vykazuje.

              Reklamační formulář

              Vyberte, prosím, Vámi preferovaný způsob vyřízení reklamace.

              Servisní/reklamační formulář

              Nastala neočekávaná chyba. Zkuste to ještě jednou. Pokud bude problém přetrvávat, neváhejte nás kontaktovat.

              Servisní/reklamační formulář

              Zdá se, že požadovaný formulář neevidujeme v databázi. Zkuste to ještě jednou. Pokud bude problém přetrvávat, neváhejte nás kontaktovat.

              Servisní/reklamační formulář

              Formulář byl úspěšně odeslán.

              Nyní doporučujeme vyčkat na servisní číslo (RMA), které Vám do 24 hodin (nejpozději do 2 dnů) zašle servisní středisko na uvedený e-mail. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku, vyplněný formulář vytiskněte a společně se zásilkou odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 2246, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika.

              Servisní/reklamační formulář

              Vyplňte servisní číslo (RMA).

              Na tento e-mail Vás budeme kontaktovat.

              Pro dopravce, sledování zásilky

              Pro urychlení platby v případě vrácení peněz.

              Číslo daňového dokladu najdete na faktuře v pravém horním rohu nebo na paragonu u popisku „Dokl. č.:“.