Jsme autorizovaným servisem pro tyto značky

Nexo, Yamaha, Innovason, Camco, Crest Audio, HK Audio, Audac, Faital Pro, Audix, Mipro, Antelope Audio, Audient, SPL, Radial, Sommer Cable, Westone, Ultimate Ears, Ultrasone, Riedel, Media Matrix, AuviTran, LA Audio, Optogate, JB-Lighting, American DJ, LSC, Cameo, Elation, Look Solutions, Teclumen, Visual Productions, Sommer Cable, Neutrik, Ilme, HICON, Procab, Nivtec, Litec, VMB, Duratruss, EXE Technology, Hughes & Kettner, Fender, Victory Amps, Kemper, Majik Box, Strymon, Tube Amp Doctor, Intelix, MusicData studiový nábytek, Primacoustic

Nadstandardní služby

V rámci nadstandardních služeb provádíme i čištění, kontrolu funkčnosti, programování a přehrávání firmware a zakázkovou výrobu kabelů. Dále vyměňujeme lampy/elektronky v zesilovačích za přítomnosti zákazníka, snažíme se vyjít maximálně vstříc jeho požadavkům. U vybraných značek je možnost prodloužit záruku na 3, 5 a 6 let.

Záruční a pozáruční servis značek v naší distribuci – jak postupovat

Vyplňte servisní formulář a odešlete. Následně vyčkejte na přidělení servisního čísla (RMA), které obdržíte na uvedený e-mail ze servisního střediska. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku a odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 1, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika.

Po dokončení opravy lze zboží vyzvednout osobně v našem servisním středisku nebo zaslat standardním způsobem dopravy na předem zvolenou adresu.

Reklamace – jak postupovat

V případě, že se u zboží vyskytla závada a je v záruční době a budete si přát reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby.

  1. Reklamaci můžete osobně předat na prodejně ve Velkém Meziříčí, U Tržiště 1. Zboží nelze reklamovat ani vracet v zákonné lhůtě na žádných výdejnách zboží.
  2. V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci prostřednictvím přepravní společnosti, prosíme, zašlete zboží na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 1, 594 01 Velké Meziříčí. Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

Reklamační řád naleznete zde.

Pozáruční servis ostatních značek – jak postupovat

Pozáruční servis provádíme na všechny značky v naší distribuci. Pozáruční servis ostatní značek provádíme pouze po předchozí domluvě.

Kontaktovat servis Reklamační řád Servisní formulář Reklamační formulář

Jsme autorizovaným servisem pro tyto značky