Jsme autorizovaným servisem pro tyto značky

 

Nadstandardní služby

V rámci nadstandardních služeb provádíme i čištění, kontrolu funkčnosti, programování a přehrávání firmware a zakázkovou výrobu kabelů. Dále vyměňujeme lampy/elektronky v zesilovačích za přítomnosti zákazníka, snažíme se vyjít maximálně vstříc jeho požadavkům. U vybraných značek je možnost prodloužit záruku na 3, 5 a 6 let.

Záruční a pozáruční servis značek v naší distribuci – jak postupovat

Vyplňte servisní formulář a odešlete. Následně vyčkejte na přidělení servisního čísla (RMA), které obdržíte na uvedený e-mail ze servisního střediska. Servisní číslo poté uveďte viditelně na zásilku a odešlete nebo osobně doručte na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 1, 594 01 Velké Meziříčí, Česká republika.

Po dokončení opravy lze zboží vyzvednout osobně v našem servisním středisku nebo zaslat standardním způsobem dopravy na předem zvolenou adresu.

Reklamace – jak postupovat

V případě, že se u zboží vyskytla závada a je v záruční době a budete si přát reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby.

  1. Reklamaci můžete osobně předat na prodejně ve Velkém Meziříčí, U Tržiště 1. Zboží nelze reklamovat ani vracet v zákonné lhůtě na žádných výdejnách zboží.
  2. V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci prostřednictvím přepravní společnosti, prosíme, zašlete zboží na adresu MusicData s.r.o., U Tržiště 1, 594 01 Velké Meziříčí. Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační formulář.

Reklamační řád naleznete zde.

Pozáruční servis ostatních značek – jak postupovat

Pozáruční servis provádíme na všechny značky v naší distribuci. Pozáruční servis ostatní značek provádíme pouze po předchozí domluvě.

Kontaktovat servis Reklamační řád Servisní formulář Reklamační formulář

Jsme autorizovaným servisem pro tyto značky