Pokud má někdo například Marshall, který hraje jinak než ostatní, může si udělat jeho „otisk“ do Kemper. Není to zvuk udělaný v laboratoři, ale scan skutečného aparátu. Kemper se vyznačuje unikátní téměř 100% dynamikou a odezvou a navíc obsahuje vynikající efekty.
Modelovat chování elektronky v kytarovém zesilovači je mimořádně obtížná práce, částečně proto, že chování lamp je složité, a částečně proto, že kytaristy je těžké uspokojit - asi proto jsou často rozvedení :-)
Digitální modelování má za sebou dlouhou cestu a nejlepší softwarové zesilovače ve spojení s kvalitním hardware mohou produkovat zvuky, které jsou k nerozeznání od zesilovačů snímaných mikrofonem. I přes to si mnoho kytaristů pořád stěžuje, že pocit z reálného zesilovače, především dynamika a tonální odezva, chybí.
Kemper Profiler Amp zachycuje přesné zvukové charakteristiky jakéhokoliv zesilovače tím, že pouští sérii testovacích signálů do reálného zesilovače a analyzuje výsledek. Spíše než že se snažit modelovat chování celého zesilovače, dělá snímek určitého nastavení ovládacích prvků zesilovače v určitém konkrétním prostředí snímaného konkrétním mikrofonem a to přesně.
Každý zvuk (až 1000 z nich může být uloženo) má svůj vlastní řetězec, který je rozdělen do tří částí. Sekce Stomps je na prvním místě. Stack obsahuje zvolený zesilovač, reproboxy a EQ sekci společnou pro všechny profily s basy, středy, výškami a kontrolou gain. Poslední je stereo Efektová sekce.
Navigace je velmi intuitivní a práce se zařízením je příjemná. Vše funguje jak má, vybavení patří do extra třídy a kdo ví, jak hraje „sejmutý“ zesilovač, musí se hluboce poklonit. Podle nás live a recording předčí hraní do boxu - a o to tady jde. Ne o hraní doma do boxu, ale o zvuk v kapele pro posluchače.
Výtažek ze zahraničního testu:
„…impozantní dojem hloubky, detailů a realismu zesilovače už v základní nabídce - a to i z hlediska tónu a způsobu, jakým reagují na dynamiku. Dále je to schopnost vytvářet nové profily, což oceníte, zvláště pokud nemáte přístup k zvukotěsné nahrávací místnosti po celý den. A co víc, za předpokladu, že pokud bude dobrá vůle uživatelské komunity Kemperu, je tu vyhlídka, že se budete moci zapojit do libovolného počtu profilů zesilovačů profilovaných ve velkých studiích po celém světě. Pokud Kemper bude nadále přidávat nové zvuky, máme se na co těšit.“
Názor jednoho ze studiových uživatelů:
„Hrál jsem si s různými typy „zesilovačů“ uložených v Kemper. Nejprve jsem si myslel, že znějí trochu odlišně od skutečných aparátů, ale laděním parametrů jako jsou napájecí napětí, tube bias atd. jsem se dostal někam jinam. Oddělené ovládání reproboxu bylo dalším posunem. Přidáním trochu „power-amp“ se pro mne smazal rozdíl se skutečným zesilovačem a byl jsem ohromen. Opakováním testu s malým lampovým combem se lépe zachytil overdrive zvuk i vliv "malého reproduktoru". Nastavením korekcí a parametrů zesilovače + reproduktorů, přidáním lehkého nádechu reverb a delay jsem vytvořil velký stadionový zvuk. Výsledek byl působivý. KPA je opravdu to, co jeho tvůrci tvrdí.“ Paul White
p.s. Kdo nás z MusicData zná, tak ví, že jsme spíše „vintage“, děláme s nadšením Fender Custom Shop, na trh jsme přivedli v roce 2013 Strymon. Máme doma své staré Marshally, nové Two Rock, Clon Centaur Silver i Tube Screamery z roku 1979. Takže jsme od KPA ani moc nečekali. Následně jsme si ale pěkně sedli na zadek. Poklona Mr. Christoph Kemper.
Všechny produkty KEMPER: https://goo.gl/LU1YpI