Blog
Přemýšleli jste někdy, proč má vaše elektronika nebo elektrická zařízení výpadky, občasné chyby nebo problémy s přenosem dat? Chrastí vám potenciometry na aparátu nebo fadery na mixpultu? Nebo byste si přáli těmto problémům předejít? Ve většině případů za podobné potíže může JEDEN z klidně tisíců kovových kontaktů v zařízení nebo systému. Všechny elektronické spojení se časem zhoršují, což vede ke snížení výkonu nebo úplnému selhání.
Sejmout akustickou kytaru tak, aby při živém vystoupení zněla dobře, je výzva. Zejména pokud nechcete obětovat její krásný přirozený tón. A to nikdo nechceme. Naštěstí existuje způsob, jak toho dosáhnout. V dnešní digitální době by se mohlo zdát, že zesílení nebo nahrávání akustické kytary je jednoduché.
Čas od času se objeví zařízení nebo vynález, který zcela změní svět kytarového zvuku. Jedním z takových vynálezů je Spirit Tone Generator, založený na technologii Spirit společnosti Hughes & Kettner. Poprvé byl použitý v zesilovači Black Spirit 200. Co vlastně toto zařízení dělá a proč je takovým přínosem pro budoucnost kytarového zvuku? Abychom si to vysvětlili, musíme se vrátit na úplný začátek.
V hudebním světě je AUDIX D6 absolutní legendou. Americká firma AUDIX, přední výrobce profesionálních mikrofonů, přináší novou generaci svého legendárního modelu D6 – AUDIX D6X. Tento nový přírůstek slibuje nejen zachování ikonického zvuku, ale přináší i nové možnosti a flexibilitu pro moderní hudební produkce.
Kombinace optického systému, bílého světla o výkonu 1 000 W. LED modulu, chlazení tepelnou trubicí, chování při míchání barev, rozsahu zoomu a plného efektového vybavení dělá z modelu P15 Profile určuje trendy v oblasti účinnosti, kvality světla a kvality osvětlení. projekčních atributů ve své výkonnostní třídě. Také v kategorii „tichý chod“ zaujímá vedoucí pozici, jak je pro společnost JB typické, a nevyhýbá se srovnávání.
Program SoundxR společnosti Yamaha, který má kořeny v průkopnickém akustickém designu a revoluci v prostorovém zvuku pomocí digitální technologie, je veden vizí přinést imerzivní zvukové zážitky pro všechny.
Většina kytaristů se dostane do fáze, kdy svůj zvuk mají dostateně „vyladěný“ ale začnou řešit další krok - jak ho ale dostat k posluchačům tak, aby neztratil nic z toho, čeho jste tak často velmi pracně dosáhli. Asi už jste si i vy položili otázku, jestli byste si měli k sejmutí svého aparátu nadále používat běžný dynamický mikrofon, jako je například oblíbený SM57 nebo Audix I5, nebo využít DI Box, k tomu abyste co nejlépe sejmuli zvuk vašeho kytarového zesilovače.
Jak se kytarové zesilovače v průběhu let vyvíjely, byly postupně prošpikovány bezpočtem technických inovací. Výrobní techniky byly ke dnešnímu dni optimalizovány až do bodu, který se takřka blíží dokonalosti. Navzdory všem vylepšením je ale v signálním řetězci všech, i těch současných lampových zesilovačů v tom nejkritičtějším místě jedna součástka, která dokáže být stejně temperamentní a rozmazlená jako ta najnafrněnější primadona. Ironií je, že se jedná právě o součástku, díky které může být výsledný zvuk zesilovače plný a bohatý a stejně tak může způsobit úplný opak. S touhle nestálou těkavostí se zejména kytaristé se museli chtě nechtě smířit. Tou součástkou je elektronka.